Marketing specialist
Máš zkušenost z agentury nebo interního týmu a hledáš výzvu, kde tě čekají převážně mladí lidé? 🚀 Připoj se k našemu týmu jako marketing specialist/ka. Čeká tě inspirativní prostředí, možnost růstu a smysluplná práce pro neziskovku, která pomáhá mladým lidem finančně dospět. Hledáme někoho, kdo se stane součástí našeho marketingového týmu a pomůže nám s propagací naší mobilní a webové appky Nekrachni.Jak u nás pracujeme:- Hybrid: Naprostou většinu práce zvládneš z pohodlí domova. Občas je třeba, abys by/al na nějaké naší akci v Praze a pomohl nám na místě.
- Kreativní prostředí: Umožníme Ti rozvinout kreativitu a nabízíme prostor pro nové nápady a přístupy k práci, a především velký vhled do světa inovací (nejen) ve vzdělávání. Říkáme si startupová neziskovka, protože je pro nás na prvním místě impact směrem k našim uživatelům.
- Všechny generace friendly: Většina našeho týmu se skládá z lidí z GenZ, ale najdeš tu i starší nebo mladší kolegy. Celý projekt stavíme od mladé pro mladé.
Čemu se budeš jako marketingový specialist věnovat:- Propagace naší mobilní a webové aplikace Nekrachni
- Growth hacking – hledání nových cest, jak dostat nejen naši aplikaci mezi lidi, jak mluvit o financích i s těmi, co se bojí,
- E-mailovým newsletterům – píšeme každý týden tisíce lidem a chceme, aby to bylo ťip ťop,
- Psaní – newsletterů, blogových článků,
- Staneš se také pravou rukou naší projektové koordinátorky, která má na starosti především péči o naši vzdělávací eduplatformu – budeš pomáhat hlavně s marketingovou činností.
Co od tebe očekáváme- Ideálně už pracovní zkušenost na podobné pozici nebo z marketingové agentury
- Obecný přehled nad všemi marketingovými kanály a jejich fungováním
- Nezaskočí tě, když uslyšíš pojmy jako PPC, SEO, Affiliate, Google Analytics, Google Ads, Tag Manager, Email marketing, FB AdsManager, CRM ...
- Nadšení do marketingu, chuť dál růst a učit se
- Samostatnost a proaktivitu, přicházet s novými nápady
- Schopnost prioritizovat a dotahovat věci do konce
- Všeobecný přehled ve financích
Co tě nečeká? Náplněm tvoji práce nebude psaní příspěvků na socky nebo dělání grafiky. Na to už máme v týmu Áďu. Určitě tě ale i tahle aktivita nemine.Co nabízíme:- Flexibilní pracovní doba: Možnost přizpůsobit si pracovní hodiny podle osobních potřeb. Děláme taky full remote a nechceme to měnit.
- Vzdělávání: S námi máš možnost získat bohaté znalosti v oblasti finanční gramotnosti.
- Eventové akce: Rádi se potkáme na nějakých eventech nebo teambuildingových aktivitách.
- Kultura otevřené komunikace: Podpora otevřeného dialogu a pravidelné zpětné vazby, na tom si velmi zakládáme!
Další informace:- Pracovní doba: Primárně v týdnu během pracovních hodin (9-17), ale pracovní doba je flexibilní (občas je potřeba účastnit se večerní akci, ale na druhou stranu si pak můžeš dát část dne volno).
- Nástup: Ihned
- Finanční podmínky: dle tvých zkušeností a našich možnostech jako nezisku
- Forma spolupráce: IČO
- Rozsah spolupráce: cca 150-170 hodin/měsíc
- Benefity: Silné zázemí v marketingovém a finančním vzdělávání
Proces přijímání- Přihláška: Pošli nám své CV a krátkou zprávu, proč bys chtěl/a být součástí našeho týmu.
- Praktický úkol: Pokud nás CV zaujme, zašleme ti krátký praktický úkol k vypracování
- Pohovor: Pokud zaboduješ praktickým úkolem, nemine tě druhé kolo v rámci krátkého pohovoru
- Pokec s founderem: Hodně si zakládáme na “vibe checku”, vezmeme tě na kafe nebo brunch a trochu se poznáme. Jsme malý tým a každý člověk je v něm zásadní.
- Když zjistíme, že tě chceme, chybí poslední krok: „Kdy k nám nastoupíš?” 🙂
Těšíme se na Tvou přihlášku! 💡
Ozvi se nám sem
FOUNDERS ASSOCIATE – druhé oči zakladatelů Nekrachni
Baví tě organizování a máš vždy ve všem přehled? Dodržuješ termíny a umíš efektivně řídit svůj čas? Přidej se k nám jako founders associate! Jako Founders associate budeš klíčovou osobou v našem dynamickém týmu působícím v různých projektech a sektorech. Tvým klíčovým úkolem bude asistovat zakladatelům Jakubovi a Marušce, kteří jsou aktivní v několika rolích napříč různými projekty. Získáš neocenitelný vhled do fungování managementu a zároveň budeš mít prostor na vedení dalších projektů. Tato pozice je ideální pro někoho, kdo je schopen rychle se přizpůsobit, má oko pro detail a je schopen efektivně řídit projekty.Hlavní úkoly:
- Správa kalendáře a plánování agendy: Koordinace a přesouvání schůzek, plánování pracovních cest. Dohled nad termíny.
- Administrativní podpora: Správa e-mailu, nastavování procesů, objednávek a příprava finančních podkladů pro účetní a vystavování faktur.
- Projektová koordinace: Rozdělení větších projektových úkolů na menší, jejich delegace a dohled nad jejich dokončením.
- Zprávy a analýzy: Psaní tiskových zpráv o stavu projektů a výkonnosti. Poskytování analýz a doporučení usnadňující hladký průběh projektů.
- Business development: Komunikace s partnery, plánování schůzek, drobná obchodní činnost, rozvoj produktové spolupráce.
Klíčové kompetence:- Výborné komunikační schopnosti
- Aktivní přístup a dotahování projektů do konce
- Projektový management
- Důslednost na detail
Další informace:- Kdy tě potřebujeme na drátě? Primárně v týdnu během pracovních hodin (9-17), ale pracovní doba je flexibilní (občas je potřeba koordinovat večerní akci, ale na druhou stranu si pak můžeš dát část dne off),
- Cestování: Občasná možnost cestovat po Česku i Evropě (primárně v kontextu naší expanze do okolních zemí)
- Nástup: Ihned
- Finanční podmínky: 150 - 250 Kč / hod. + odměny na základě splněných cílů,
- Forma spolupráce: IČO
- Rozsah spolupráce: cca 150 - 180 hodin za měsíc formou dodavatelských služeb
- Benefity: Silné zázemí v marketingovém a finančním vzdělávání
Proč zrovna k nám?- Flexibilní spolupráce
- Vzdělávání: S námi máš možnost získat bohaté znalosti v oblasti finanční gramotnosti.
- Eventové akce: Rádi se potkáme na nějakých eventech nebo teambuildingových aktivitách.
- Kultura otevřené komunikace: Podpora otevřeného dialogu a pravidelné zpětné vazby.
- Pošli nám své CV a motivační dopis, ve kterém nám dáš vědět, proč se na pozici hodíš právě ty.
Těšíme se, až tě poznáme
Ozvi se nám sem
Obchodník workshopů a her ve školách pro Nekrachni pro Prahu a Středočeský kraj
Jsi nadšenec do obchodování a interakce s lidmi a chceš své schopnosti uplatnit v praxi? 🚀 Připoj se k našemu týmu na pozici “Obchodník workshopů a her ve školách”. Čeká tě kreativní prostředí, možnost růstu a smysluplná práce.
Baví tě komunikace s lidmi a máš zájem nabízet workshopy a hry ve školách? Pak se přidej k nám jako obchodník v Nekrachni!
O nás
Jsme Nekrachni a pomáháme mladým lidem finančně dospět. Jsme mladí lidé, kteří se zaměřují na revoluci ve vzdělávání v oblasti financí. Věříme v nezávislost informací, praktické aplikace znalostí a otevřenost novým nápadům. Hledáme tvůrčího jedince, který má vášeň pro vytváření kvalitního a hravého vzdělávacího obsahu (nejen) pro naši aplikaci.
Čemu se budeš věnovat
- Oslovování ZŠ a SŠ za účelem spolupráce na pořádání přednášek, školení a workshopů nebo projektových dnů
- Komunikace s potenciálními zákazníky a prezentace našich programů
- Koordinace obchodních aktivit ve spolupráci s ostatními členy týmu
- Vytváření a realizace obchodní strategie zaměřené na školský sektor
- Možnost cestování po ČR (případně EU) do škol
- Další aktivity podle domluvy a časovému prostoru
Co od tebe očekáváme
- Zkušenosti v oblasti sales, fundraisingu nebo prodeje služeb a virtuálních produktů jsou klíčové
- Schopnost profesionální psané i mluvené komunikace na vysoké úrovni je nezbytná
- Zkušenosti z neziskového nebo veřejného sektoru jsou výhodou (nikoliv však podmínkou)
- Zkušenost s koordinací týmů různého věku a zkušeností.
- Schopnost efektivní práce s online nástroji (Google Workspace, Slack) a CRM systémy (používáme Raynet, ale všechny další funnely si stavíme sami).
- Zájem o formální i neformální vzdělávání a schopnost rychle se učit
- Schopnost posuzovat a vyhodnocovat nápady v rámci časového a rozpočtového omezení, s důrazem na inovaci a dynamiku práce
Jak u nás pracujeme:
- Remote first práce: Většina práce probíhá z pohodlí, ale čerstvě se setkáváme ve sdílených kancelářích na Václaváků, kde bude i Tvoje hlavní útočiště na první měsíce,
- Kreativní prostředí: Umožňujeme ti rozvinout svou kreativitu a nabízíme prostor pro nové nápady a přístupy k práci, a především velký vhled do světa inovací (nejen) ve vzdělávání,
- Týmová spolupráce: Používáme moderní nástroje pro efektivní komunikaci a spolupráci.
Externí spolupráce na IČO
- Odměna: chceme spolupracovat především na provizním modelu (provize 10 - 30 % dle typu obchodu a měsíční odměny za splnění cílů), ale pro základ nabídneme i fix. Chceš pracovat v jiném modelu? I tak nám napiš!
- Remote first spolupráce s pravidelnými meetingy v Praze (+ setkávání s klienty a partnery), tato pozice je pro Prahu a Středočeský kraj
- Nástup: po domluvě, ideálně na konci srpna tě zaučíme a plný nástup do procesu v záříProces přijímání
Proces přijímání
- Přihláška: Pošli nám své CV a krátkou zprávu, proč bys chtěl/a být součástí našeho týmu.
- První setkání: Vybraní uchazeči budou pozváni na online hovor, kde si navzájem sdělíme očekávání.
- Praktický úkol: Zadaný úkol nám umožní zhodnotit Tvé schopnosti a zkušenosti.
- Finální rozhovor: Po úspěšném průběhu procesu se dohodneme na finálních podmínkách.
Těšíme se na Tvoji přihlášku!💡
Ozvi se nám sem